Як скласти бізнес-план стартапу

На самому початку роботи над проектом необхідно дві складові: особиста рішучість і створення бізнес-плану,  за допомогою якого можливо розрахувати рівень передбачуваних витрат та прибутку, передбачає обов’язковий розрахунок ризиків і додаткових доходів.

Необхідно чітко розмежовувати два різновиди бізнес-планів: простий бізнес-план стартапу – його призначення поширюється лише для вирішення особистих потреб. Складний план складають із розрахунку передбачених інвестицій і банківських позик.

Що стосується простого бізнес-плану, то він містить наступні складові: цілі, шляхи досягнення, аналіз середи і аналіз беззбитковості, чи необхідно залучати інвестиції, можливо лише скористатися власним ресурсом.

Бізнес-план стартапу повинен містити данні, яких буде достатньо, щоб він мав відгук у партнерів, спонсорів. Починаючи планування, необхідно орієнтуватися на деяких важливих моментах: у разі будь-якого виникнення інтересу ззовні до особливостей стартапу завжди повинна бути можливість надати додаткову інформацію. Необхідно сконцентруватися на опису досягнення конкурентних переваг і основних стратегій, цільовому ринку.  Проаналізувати, чому споживачів приваблюють інші ресурси.

Модель бізнес-плану полягає в розрахунку постійних витрат (приміщення, реклама, зв’язок тощо), змінних витрат (витрати на сировину, матеріали, комплектуючи  т.і.), витрат на персонал.

         Однак, навіть, якщо у вас є тільки одна ідея, будьте цілеспрямованими і приймайте участь у Конкурсі  інноваційних проектів «Фабрика стартап проектів МНАУ»!

Зразок презентації стартапу

 Контактна особа: Сергій Кушнірук

Місце роботи: Магістрант  спеціальності “машинобудування та енергетики», ТНТУ.

Номінація: Інноваційний технічний проект

Короткий опис проекту (ідеї):

Метою проекту є розробка енергозберігаючого амортизатору. Основна ідея проекту полягає у використанні енергії, яка виробляється в результаті автомобіля, що рухається по нерівній дорозі.

Переваги проекту: Це інноваційний пристрій дасть можливість економити паливо.

Ринок та споживачі: Диверсифіковані

Команда: Потребує формування команди