По-перше, необхідно надати відповідь, яку саме проблему вирішує стартап. По-справжньому успішними стають стартами, які вирішують глобальні проблеми.
- наприклад, Google вирішує проблему пошуку інформації.
- наприклад, Гідропоніка вирішує проблему отримання екологічної продукції без ґрунту.
По-друге, необхідно ставити за ціль – монетизацію стартапу, зокрема, яка модель бізнесу зацікавлена буде результатом проекту.
Існують наступні моделі: бізнес для споживача; бізнес для бізнесу; споживач для бізнесу; споживач для споживача.
По-третє, стартап повинен мати перспективи постійного розвитку, при цьому розвиток полягає не тільки в подальшому здійсненні покращень, але і розвиток ринку споживачів.
Четверте, необхідно зробити яскраву, привабливу, максимально коротку презентацію стартапу – пітч. Дуже добре, коли пітч триває не більше трьох хвилин, містить фотографії, відео.